Scroll Top

Aflevering af fælleshuset efter brug

Dette dokument beskriver hvordan lokalerne i fælleshuset skal afleveres når vi selv har brugt dem f.eks. til mindre møder, motionshold, KREA hold, fodbold, bordtennis, Bob osv.

Det er arrangøren/arrangørerne der har ansvaret for at nedenstående er gennemført.

  • Bordene skal være tørret af og stillet tilbage som på ”Bordopstilling hverdag” i Det hvide Ringbind
  • Gulvet skal støvsuges og vaskes hvis det er blevet snavset
  • Brugt service sættes i husholdningsopvaskemaskinen, der startes når den er fyldt
  • Madrester i køleskabet, skal fjernes inden 3 dage, ellers bliver det fjernet af rengøringsholdet
  • Madspildspanden tømmes hvis den er brugt
  • Tomme flasker fjernes og køres til Farum genbrugsstation
  • Gardinlameller skal indstilles til skrå, ud mod vejen
  • Tjek at alle døre er låst
  • Tjek at kaffemaskinen er slukket

 

Brug indgang.

Af hensyn til vores fine gulve, skal vi så vidt muligt benytte hovedindgangen (for at begrænse rengøring). Ved dårligt vejr benyt de blå overtrækssko ved hovedindgangen også til gæster eller brug inde sko.

 

Motionshold og bordtennis. Benyt inde sko, eller sko med glatte såler, sorte såler er forbudt.

 

 

FHU-daglig-brug-22-02-2020mmj